Friday, March 13, 2015

me n my family

hy semua.. bersua kembali kita pada hari yang indah ini..

kali nie saya nak cerita sikit mengenai perjalanan kami sekeluarga.. mau tahu tak? klik di bawah ya~

hihi saya intro sikit k pasal family saya..

inilah daddy saya yang hensem dan mummy saya yang cantik..mereka berdua garang tapi sweet tau..haha mentang-mentang daddy saya kerja jauh di kem balak kan.. manakala mummy saya kerja di office sahaja.. saya tabiklah dengan mummy saya yang mampu menjaga kami adik-beradik sendirian..saya paling suka bila daddy saya pulang rumah kan.. mesti kami akan makan besar..haha
daddy saya kalau bercakap kecil n slow tau.. itulah banyak kawan cakap saya bercakap pun begitu..like father like daughter lah katakan..haha mummy saya chinese ya..thats why dia putih..hihi banyak kwan pun cakap saya putih.. putih lah sangat kan..ahaha..






naa ini la adik-adik saya yang cantik lagi comel.. seorang belajar asasi pintar di ukm..haha mesti korang tak tahu pun ada asasi di ukm..itulah..haha dia pandai sikit la..tak macam saya.. sukan pun hebat..pernah wakil sarawak dalam pertandingan bola tampar, bola jaring..dia nie pendiam sikit..untung la yang dapat berkawqan dengan dia..
yang kedua tu..hmm..garang sikit..tapi suara dia serius cute.. haha primary 6 je tahun nie..dah nak upsr tau..baru fikir nak tuisyen semua..dia pun minat bola jaring macam kakak dia seorang tu..haha
nak tau tak dua orang nie suka tau bergaduh..pasal makanan la..pasal tv la..ada-ada ja..

inilah serba sedikit mengenai family saya..hmm hidup berjauh dari mereka susah tau..selalu homesick..hihi nasib baik ada whatsapp..free je kan..banyakkanlah contact family kita k..
sekian ini sahaja coretan dari saya..cerita pasal hidup berjauhan..lain kali saya cerita pasal hidup saya sebagao perantau k..bye2~






No comments:

Post a Comment