Tuesday, April 28, 2015

oh my god

perasan tak hidup tak semestinya indah?perasan tak bukan semua orang suka kita?perasan tak bukan semua orang ada happy ending seperti snow white?hmmm


inilah nie kehidupan...apa yang kita fikir tu tak semestinya sebijik dengan apa yang berlaku..REALITINYA..tidak tau la..bagaikan langit dengan bumi la..bagaikan pelanduk sua serupa la..eh eh.apa yang saya merepek nie..

haha nak cerita sikit la..dulu time kecil saya berharap sangat nak cepat2 membesar supaya tidak dikongkong oleh ibu bapa dan boleh pegang duit sendiri.. bila sudah meningkat remaja pula saya berharap saya dapat kembali kepada zaman kanak-kanak kerana kehidupan yang sibuk dan terlampau banyak  masalah yang dihadapi..

sekarang saya telah menjadi pelajar unversiti..saya berharap saa dapat kembali ke zaman remaja pula..saya ingin rasa muda lagi dan tidak mahu dibelenggu dengan tugasan kuliah dan tugas di kolej kediaman..saya juga perlu mula berfikir mengenai masa depan saya..saya berharap diri saya akan kekal pada satu fasa sahaja dan tidak membesar lagi..

tetapi realiti hits me right in the face.walauapapun saya tetap perlu menghadapi kehidupan saya sendiri..sebab siapa lagi yang kawal arah tuju saya kalau bukan diri ssaya sendiri kan..masa nie la saya perlu hargai diri sendiri, keuarga, kawan dan semua yang berada di samping saya..


No comments:

Post a Comment