Wednesday, April 29, 2015

jauh

ingat tak blog lepas saya pasal jodoh?kali ni saya nak sambung la penceritaan saya..tekan di bawah ya untuk baca lebih lanjut~

si dia telah mendapat tawaran kemasukan universiti di unimas manakala saya telah mendapat tawaran di ukm..seorang di kl dan seorang lagi di kuching..jauhnya tu..huhu..apapun hidup perlu diteruskan..

pada permulaan memang belum mennghadapi sebarang masalah..tetapi apabila si dia mula busy dan saya rasa terabai..berlaku la konflik..perempuan ni sensitif sikit manakala lelaki nie pemarah sikit pula..walaupun kami jarang berbalas mesej dan call antara satu sama lain..tetapi kesetiaan itu la yang telah mengekalkan hubungan kami berdua..kalau tidak bercontact tu bukan bermaksud tak sayang..bak kata pepatah..tak marah tak cinta..walaupun dia selalu memarahi saya tapi dia caring terhadap saya..selalu menyuruh saya jangan lambat makan..selalu suruh saya jaga diri..marah saya jika saya keluar melepak tengah malam..

pernah beberapa kali hubungan kami goyah tetapi saya bersyukur sebab cinta kami berdua masih teguh..walaupun saya ada beberapa kali hampir putus asa tetapi si dia tidak pernah meninggalkan saya walau sesaat..

ada la juga saya balik semasa cuti semestar..rindu tu wajip la ada kerana berjauhan..sempat la juga melepas rindu time saya balik ke sibu..dia pun turut balik juga..

saya berharap hubungan kami akan berkekalan sampai bila-bila..walapupun jarak jauh sagat susah dijaga..harapan saya ialah kami dapat bertunang selepas menamatkan pengajian..amin..



                                  pegang la tangan ku dan tiada yang dapat memisahkan kita,,


                                                              kenangan di matriks dulu..


                                                 inila si dia..hensem pun di mata saya..hihi





No comments:

Post a Comment