Wednesday, May 20, 2015

lab test

cerita pasal lab test mesti banyak yang fikir pasal eksperimen bunuh tikus..campur-campur air jadi warna warni..

eh-eh bukan la..rupa-rupanya ekonomi pun ada lab test..dia test pasal aplikasi komputer dalam merekod maklumatb kewangan dalam komputer..

lab test 1 saya agak hancur la..sebab buat pie chart pun lupa..line internet lambat..submit pun lambat..

lab test 2 saya agak confident la..sebab senang dan tak banyak jalan kerja..cuma masalahnya berulang iaitu line internet lambat dan lambat submit..masalah besar lukis switchboard kot..saya dah try lukis..tapi saya ubah sebab lecturer buat syarat baru..

sekian sahaja daripada saya..saya dah buat yang terbaik..we cannot undo what have been done..cuma boleh buat yang terbaik untuk presentation minggu depan..wih me luck~

No comments:

Post a Comment