Wednesday, May 27, 2015

pembentangan powerpoint

kelas sir sangat best..sir bagi tunjuk ajar..sir ada tegur kami..sir ada beri nasihat..tapi saya berjaya mendapat input untuk kelas sir..saya berjaya belajar buat hyperlink untuk slide show..sir juga bagi syarat untuk tetapkan background yang sesuai dengan font..saya banyak mengaplikasikan apa yang sir ajar untuk pembentangan powerpoint saya..kalau dulu powerpoint hanyalah powerpoint..tapi sekarang ia upgrade menjadi satu pembentangan yang sangat menarik dan boleh dikira sebgai profesional..terima kasih sir sebab berjaya mengajar anak murid sir dengan berjaya..

nak cerita pula mengenai tugasan powerpoint yang perlu dibentang..kumpulan kami tak lah buat preparation yang grand gitu..tapi saya ada ahli-ahli yang kreatif dan pandai menghangatkan suasana..yang kami hairan semasa presentation hari tu kami hanya buat seamba tapi entah kenapa pelajar yang lain rasa lucu dan asyik ketawa..apapun saya suka video satu group yang pasal hantu tu..betul-betul kreatif..boleh dicalonkan tu kalau ada pertandinan video di ukm..

terima kasih kepada group member saya yang sangat berdedikasi dalam menyiapkan kerja kita..sayang u all..


No comments:

Post a Comment